Tiden, vart tar den vägen?

Ja jag har verkligen inte haft tid att updatera mig här.
Men mycket har hänt. Eller inga roliga saker precis.
I måndags tog jag spruta mot hepatit B och gjorde avläsning.
Tisdag då var de? Hmm jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde. Eller jo just de, jag hade seminarium på morgonen sen plugga jag. Onsdag då plugga ja mé Jannie på bibblan sen basgrupp o samtal med handledaren.
Idag tog jag TBC sprutan o drog till Linköping för min första tenta.
den gick förövrigt inte så bra men man har 7 gånger på sig att göra om den. Men jag gjorde iaf mitt bästa men de var inte tillräkligt bra jag drabbades av en blackout.. Men de var ju första o de kan inte alltid gå bra.
De går som de går nu har jag en rapport o en till tenta ett se fram emot. Imorgon ska vi grilla ihop uppe på vattentornet. Där ser man ut över hela stan och man är as högt upp. :) Ska bli musigt tycker jag.

Nästa vecka åker jag hem o de ska bli lite skönt o komma hem få färdig mat o träffa alla vänner som man inte sätt på evigheter.
Nu ska jag se på tv o imorogn blir de plugg vi har dock ingen skola som vanligt. ?!

Hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback