De finns hopp.

De är någon som läser min blogg.. =0) Underbara Sofie. Alltid roligt att någon läser så de inte är massa menningslösa ord. utan att någon vill ta del av mina ord. Dom må vara meningslösa men ak så viktiga. 

Nu är de fredag och de är nu ska vi se... 6 dagar kvar till jul. Jag är hemma på Lebromen bara för helgen. Jag har ju som sagt 2 timmar på måndag jag måste göra mig av med de här året. De är så typiskt. 2 timmar.. Ja nu är de synd att klaga i julens tider..

Jag håller på att julstäda. Men har tidigare idag jobbat och de blir jobb i morgon och på söndag också..Men pengar är de jag är i mest behov av nu. Så lika bra att fixa några slantar vila kan jag göra på GC. Nu blir de jobb, julmys, släktträffar, fest och vänner som gäller. De är min priolista över juldagarna. Vi ser hur mycket jag hinner.. Förmodligen inte allt jag vill som vanligt. Nej nu måste jag överväga vad jag ska göra i kväll. Sitta hemma, tvkväll eller följa med o fira Pillan. Vi får se hur jag gör..

Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är alltid en trogen bloggläsare ;-) Vi hörs gumman om en ev träff =)

2008-12-22 @ 21:52:04
Postat av: Jennie

hej hej!! jag läser oxå :) god jul o kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback