Varför inte börja?

Då jag märkt att jag har mycket jag vill dela med mig av. Inte för att någon läser och det är inget jag kräver av er. Jag har de mer som en dagbok då jag nu har läst mina tidigare inlägg och fått en bättre bild av dom två gångna åren då jag sysslat med "bloggandet".

Ett år har gått av min studietid. Och precis idag fick jag ett glädjande resultat då jag klarat den sista tentan för de här året. Och med det resultatet kan jag glatt medela att jag hittils klarat alla tenter under de gångna året. Jag är verklige nöjd och lite förvånad. Tänk att de gick så bra?
Nu ska vi göra lika bra ifrån oss dom kommande två åren. För jag vill lyckas. Jag älskar att lyckas. Jag vill så gärna bli något. Mer än att bara vara  HON. JAg vill vara NÅGON:
Göra stor dåd drömmer vi alla om jag vet.  Men tänk att få lyckas med något. Rädda ett liv eller bara vare en riktig vän. Jag ska försöka. För jag vill mer... SÅ otroligt mycket mer.

Jag såg på svenska hjältar. Vilka människor! Det får en att tro på mänskligheten. det finns bra människor. Jag vill också vara än av dom bra människorna. Det ska jag va.


Snart är de jul med allt vad de innebär... Jag ska jobba lite och umgås med vänner och familj som jag allt mer sällan träffar. Som jag saknar. Med tanke på de glädjande beskedet idag så blir de inget plugg över jul. Utan äntligen ledigt. Sen tre dagar i skolan för små saker sen blir de Gran Canaria med mina vänner här från stan från klassen. ska bli skönt att bara få komma iväg. Slappna av på riktigt och inte behöva tänka på tvät, mat, plugg och allt annat som hör till vardagen. Bara äta god mat, sola och festa samt sova såklart. =0)


Nu har ni så de räker ett ta.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Elin min vän!!

Du ÄR guld värd, men jag förstår nog vad du menar!!

Man vill alltid mer.. Saknar dig gumms, vi styr en dejt i jul ;-)

Kraamizar



Kul att du börjat medd blogg igen!!

2008-12-18 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback