Alla gillar vi överaskningar vissa mer än andra.

Ja idag fick jag blomster bud!! Trodde såklart de var av mamma eller Hanna dom brukar hitta på sånt. Men nej när jag läser kortet är de från min underbara Madde. Den lilla sötnosen skicka jätte fina blommer till mig. Snacka om att jag belv glad!
Ringde henne och tackade och då bestämmde vi att boka Hultan idag. JAAA..
Sen vet jag om att jag o Hanna ska göra något skoj i April ;)

Nu har jag gjort mitt första pass på friskis. Lagom jobbigt o lagom svettig. Ska nog gå på onsdag också. De är så skönt.
Tjooflax

Kommentarer
Postat av: Walle

Skoj att flaxxa!

Postat av: Billie

haha du är ju grym på att fylla bloggen ju!gillar att läsa, keep the good work up! ännu ett tack för helgen!

2008-02-18 @ 21:48:28
URL: http://bstilander.blogg.se
Postat av: madde

ja men en vän som du förtjänar en liten suprise å och då! du nu har jag överfört 600! så dom kommer väl imorgon tror jag:) fan va kul vi ska ha!!! weei miss u babe

2008-02-19 @ 14:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback