Alla hjärtnas dag.

Som om inte alla redan nämt de? Ja måste ju bara nämna de också. Inget speciellt precis sitter här ensam och äter på gårdagens tacos. =0) Lyssnar på musik, ser på tv och pluggar samtidigt. Ja tjejer kan! Funderar på att ta mig en snabb promenad innan jag tar jag i plugget på riktigt. Måste väl även medela att jag tog mig i kragen och gick till friskis och svettis idag och köpte mig ett träningskort!! Jag har aldrig i hela mitt liv ägt ett träningskort men äntlgien nu gör jag de. Så imorgon om jag hinner tänkte jag dra o träna lite på kvällskvisten. de kan ju behövas...
Nej om jag ska komma någon vart med allt bör jag sätta fart nu!
Imorgon är de skola till 12.00
sen tänkte jag mig att jag skulle sitta på biblioteket en sväng för att slippa jobba i helgen. :P
Sen måste jag tvätta då jag bokat tvätt tid 15.00 - 18.00 sen skulle jag vilja träna vid 17.00 kanske jag hinner tvätta på 2 timmar? de bör jag göra :D  På kvällen får jag se vad jag gör. skulle va skönt o bara vara hemma o se på tv. Men vi får se!

Ja tänk de är redan fredag och jag åker till Thailand om 2 veckor och innan dess ska 2 arbeten vara inlämnade. Tjoo lite panik tack!

Är ganska pigg idag trotts att jag inget fick sova då maskinengav ljud ifråns sig hela natten. Men nu idag är den borta och dom har bara att kläma fast något kvar.


O jag ångrar verkligen att jag inte gick på Kent föra veckan i Linköping.. :/ Hmm men musikens år är här. De vet jag!

Kent - Columbus

de är också skönt att de är "bättre" mellan oss. Eller du har säkert aldrig märkt att de varit dåligt. Men de har jag och jag saknade din vänskap. Men de känns som om den är påväg tillbaka. Och att du bryr dig om mig igen. Jag kräver inte att den ska komma tillbaka helt. Jag är nöjd när du är nöjd. Man kan inte få allt även om jag önskar de. Att vi äntligen kan prata som normala människor! Tack!


Talade med min kära Harju idag =0) saknar! Men skönt att höra din röst. Veta att du lever efter alla bravader. Vi träffades dock i helgen men mitt minne där ifrån är allt annat än bra :P Haha De kvällen kan vi nog sudda ut lite.. eller jag har nog suddat ut lite ur mitt minne. :)

Nej en promenad nu då!Flaxis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback