Bluttanblej.

Ja nu är jag hemma. tvättar och ska snart bädda rent i sängen. Då Jag hara "luftat" den idag :0) Jaa skola precis hela dagen blev de. Kan igentligen göra hur mycket som helst idag.. Men då jag tappa gnistan på basgrupps mötet idag ska jag nog bara lägga mig ner o glo upp i vägen. Fan!
Vi blev filmade för att se hur gruppen fungerade och vi såg filmen samt diskuterade efter. De funka super och jag såg själv att jag tar en mycket större plats än vad jag trodde. Men åter till de som fick mig att deppa.
Vi skulle säga ett ord som beskrev personen åt höger. Jag tycket själv jag kom fram till ett klockrent ord. Och sa att jag kunnde starta. Jag sa att personen va ambitiös och såg de som något positivt. Hur ser ni på ordet?
När vi gått varvet runt och alla fått ett ord som beskriver oss så säger människan (som jag då sagt ambitiös till) att hon såg de som negativt och att då behöver jag ju inte komma imorgon. Så gick hon utan att säga hej då eller någonting till någon? Är detta mitt fel nu? Ska jag gå runt med dåligt samvete över att jag sa till en människa att den var ambitiös. För jag själv önskade att jag var så ambitiös..
dagen är nu föstörd och jag kommer tänka på de hela tiden. :/ Skit. Nu ska jag laga mat o tvätta klat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback