de skulle vart du.

Ja ni jag hann med en promenad bort till ljura tror jag de heter förbi centralbadet och sen tillbaka. Sprang in på ICA och köpt hem lite frukt då mitt kylskåp ekar. Jag har inte haft tid, lust eller ork att fylla upp de. Men o andra sidan får de inte plats så mycket. Jag har så jag klarar mig. Frukost o frukt!
Men nu har jag helt otroligt verkligen pluggat utan avbrott! Jag har skrivit 3 sidor om vänster och höger hjärnhalva. Varför vi ska använda dom båda osv. Ni tycker säkert inte de är speciellt intressant. Men de tycket jag!
de finns studier på att man är smartare än vad man tror bara man tillför rätt "näring" får man båda hjärnhalvorna att arbeta med varandra och nå högre resultat.
Som tidigare idag visste jag inte riktigt vad jag gett mig in på då jag skulle läsa en vetenskaplig artikel på engelska och jag förstog ungefär 2 ord!? Hur ska man klara föreläsingar o all litteratur på engelska? Men nu när jag läst boken om hur smart man egentlingen är så tror jag på mig själv. Jag ska verkligen förstå den där jädra artiken om de så ska ta evigheter. Haha ge mig ett lexikon!! Måste ha ett Medicinskt och ett engelskt.
Som ni säkert fattat har jag tagit mig en paus nu för att roa er med lite läsning. Inte för att de är intressant eller speciellt givande. Men de är en anleding för mig att ta ne paus och göra något annat. =0) Nu får ni glatt läsa vidare om min tid här och allt mitt pluggande. Jag bör kanske skriva om något annat någon dag... Men just nu händer inget annat. de blir bara skolan som är aktuell. sn pratar jag ju mycket om thailand såklart men där också bara för att de är aktuellt. Min vardag ser inte så rolig ut just nu men jag trivs ganska bra med den ändå. Igår var jag, Jessica, Michaela o Carro ute och åt i Linköping. Blev ingen lyxmat då vi bara hade en timme på oss att äta. de blev iaf Kebab. Smasken. Så nu vet ni att jag träffar lite folk iaf och inte är totalt ensam här. De kan jag inte påstå precis. Jag har redan nu träffat min nya basgrupp som jag kommer ha efter påsk. Värkar som en bra grupp med många tjejer i min ålder. Pärnilla från min grupp som jag har nu hamnade i samma och de är ganska skönt då känner jag någon iaf. Inte för att dom var svåra att prata med precis. Tvärt om.

Jaha ännu ett inlägg med bara massa blaj. Jag måste börja ta lite kort som jag kan vissa för er. Och inte bara massa tråkig text som ingen orkar läsa. Haha. Många läser nog bara rubriken. Skönt att bara ventillera och skriva massa skit som jag inte förstår ett ord av imorgon eller någon annan dag. utan jag förstår bara precis just nu!
och jag förstår absolut om ni inte läser eller förstår. Jag orkar knappt se texten...

lite mer hjärnhalvor nu så jag blir smartare....Kanske en frukt först!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback