Du är hej o skepp ohoj, du är soda streamad oboy.

Jag är såld på Björn Gustavsson! =0) Kan liksom inte riktigt sluta skratta. Spenderar min tid att kolla på honom på youtube. Vilket liv.
Har idag tvättat två maskiner, lagat middag o tränat ett bas pass på friskis. Imorgon ska vi träffa basgruppen o göra de sista. Vi är nämligen lediga imorgon men träffas ändå.
Jag känner att jag behöver semster från de här nu. va skönt de ska bli. Sen när man kommer hem är de 4 sköna dagar i skolan sen ledigt i 4 dagar. Ännu mer behövligt. :P
Nej nu är jag trött och bör plugga. Men jag tror jag läser tidningen o ser på tv istället. softis.

Snart åker jag till drömmaras land o bara ÄR! sen när man kommer hem hoppas jag på välkommen hem party? ;) haha
på torsdag ska jag se hannas lägenhet också Och packa såklart eftersom alla mina sommar kläder är hemma i Gnesta. de blir panik packning. Jag som alltid packar 2 veckor innan avresa.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback