Du är menad att göra de här..

Söndagar är till att sova, softa och plugga.
Ha de idag tänkt att träna så duktigt men somnade i sängen och orkade inte röra mig in till stan unta sov vidare...Grymt skönt. Nu ska jag göra lite fältstudie om barnfetma då jag är klar med frukost arbetet!! Sen ska jag göra lite seriös middag iaf. Inte för att jag varit oseriös den här helgen.
Fredag: Makaroner, bacon,svamp o lök
Kycklinggryta med spagetti
Lördag: Kycklinggryta med spagetti
Pyttipanna
söndag: ja till lunch blev de pizza  ;)
Kycklingfilé , ris och sås.
Då min frys är så lite måste jag laga upp all frys mat med engång.
Imorgon blir de tofiskröra o spagetti :)
Måste ju töma kylskåpet nu när man ska dra bort i två veckor och eventuellt inte vara här den 3 då katterna ska vaktas. Föresten mitt öga har svullna upp? de gör ont.
nu bör man väl göra något vettigt. Middag? Diska? plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback