Du lärde mig att fullständingt försvinna

Kent - Socker
Kent - Den döda vinkeln

Ja lägtar otroligt mycket till sommaren. Har en känsla av att just den här sommaren är bättre än någon annan? Fråga mig inte varför. Jag vet dock att jag bör slita häcken av mig för att få ihop pengar till allt jag vill göra. Sova de får man gör vid 65. Jag har inte tid! Jävlar jag ska ta vara på varje sekund den här sommaren.
Men som sagt mycket jobb måste de bli mé. Kan man inte bara få bli rik utan anledning? Jag vill göra allt.
Året har börjat så otroligt bra för mig och för andra. I år har jag medvind! Vänder den snart och blir till motvind? Efter den här starten kommer jag orka stå emot motvinden som jag annars hade följt med. I hopp om att den aldrig kommer komma. Inte nu. Jag vi ha denna medvind ett tag till. Gäna i 3 år eller varför inte hela livet. Kan jag önska mig de? Kan bara sommaren springa in här nu. Sommarlov hur skönt är de inte? 10 veckor. mmmm. Bör jobba större delen. Men jag vill mycket hellre ha roligt ;) Vem vill inte de? dumt sagt. Jag vill hinna med allt med alla.
jag vill ha en varm sommar med mycket sol och ljusa,varma o myggfria sommarkvällar/nätter. jag vill sova under bar himmel, jag vill aldrig gå o sova, jag vill se solen gå upp efter en lång natts fest, jag vill sova bort dagen på stranden, träna så svetten rinner, göra helt sjuka saker som folk aldrig trodde om mig, tälta, semestra, bada otroligt mycket, spontana saker. Jag har inte tid med regn!. de kan regna när jag måste jobba. Är jag ledig behöver jag sol! Annars hinner jag aldrig. Låt mig få ha kul. Låt mig vara sjukt knäpp. Snart måste jag växa upp och då finns varken tid eller plats för detta trams. Jag måste leka av mig. Göra av med all min energi för att sen kunna mogna. om jag nu någonsin kommer göra de.På sommarn bor jag hemma. De betyder att mamma får ta hand om mig.om jag utrycker mi enkelt.Jag blir liten eller mindre ansvars full. Jag bara hänger med. Allt blir såkallat som vanligt. Men de är ju inte vad jag vill. Så därför är de dags för den sjukaste sommaren ever.
De ska vara de jag minns när  jag äntlign får vila vid 65 och jag ska tänka tillbaka och se att de verkligen var värt de.

Ja förlåt mig. Men ge mig sommaren nu och 10 veckors sommarlov.
Är ni på? Sjuksommar 2008 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback