En dikt på temat kärlek.

Vad é kärlek? När de bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka när man fnissar som en liten flicka...När man bara drar en replik för att slippa krångla
Min pappa är rik vill du hångla?...
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång
vi satt på en parkbänk jag var kär hon drack rom
när Elin sa att jag var den vackraste som finns
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans...

ja en liten del av Björn Gustavssons dikt på melodifestivalen. Han är skön!
Såg ni igår? När han sjöng till Carina Berg?
Som sagt han är rolig. Har ni inte sett något? Gå då direkt till youtube och kolla några härliga klipp. Gärna dikten den är soft. Nu är jag klar med mitt arbete. Nu ska jag gå och handla mat.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback