För mig är de nu dags..

softa av helgen ;)
Neeej verkligen inte. Helgen blir en hel del pluggande som jag nämt i alla andra inlägg. Måste verkligen bli klar.
Måste packa sen vill jag gå på stan såklart . vem vill inte?
Köpte mig ett par röda byxor idag. Jag vill synas ni vet ! Men tycker de vore snyggt med jätte röda byxor sen en cool svart tröja med tryck på. Så idag investerade jag i ett bar jätte röda byxor från HM 198 kr. De var dom värda. Nu väntar jag på hon som ska kolla in mitt rum och äter lite kola snören. =0) Sen blir de träning på friskis. 3 gånger på en hel vecka de måste vara mitt tränings rekord ? Ja men idag har jag varit mogen och köpt en tidning för första gången sen jag flyttade för hmmm 1 månade sen.. Haha. Jag har tänkt  att jag kanske måste veta lite om ovärlden iaf. Tex vad som är mode just nu ! Yeah! Eller något annat tragiskt som händer.
ja som sagt helgen är helt oplanderad. Ganska skönt. eller Söndag då ska jag nog träna med Carro på friskis. de blir alltså 4 gånger på hela veckan? What?

Tycker även de är väldigt roligt att se att folk faktiskt läser min blogg och tycker de är lite intressant.! tackar.
<Jag uppskattar de>
Jepordeyn idag gick toppen o alla tyckte de var super skoj och blev taggade till max. bra gjort Elin!

Nu kommer tjejen måste kila.
Svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback