Hälsans mysterium.

Herregud ja hälsan är verkligen ett mysterium som Aaron Antonovskys bok. :P
Ja nu är jag helt insyltad på olika hälsoteorier och speciellt då Antonovsky då jag läser denna bok.
Idag var de "test tentamen" fast muntligt. Tycket själv jag gjorde ganska bra ifrån mig. Sen satt vi o jobbade med fältstudien och äntligen är vi på G.
Först gick vi igenom seminariet tills imorgon. Jeapordy. Jag har gjort de ! känner mig verkligen duktig. Våran grupp är den roliga gruppen =0)
Men nu är jag totalt slut och håller på att tvätta och städa. Jobbigt att bo själv då man måste göra allt själv.
Diskade upp allt o damsög gjorde jag. Nu väntar jag bara på att torktumlarna ska bli klara med min tvätt.
Precis nu ringde en tjej som troligen vill ha mitt rum också...:P Hon ska komma och kolla imorgo vid 15.00. de var ju tur att jag städade då ! haha.

Ja men de blir ju trevligt. Lite besök imorgon då.:P neej ni jag tror jag ska göra mig lite middag o sen bara ligga framför tv då jag haft huvudvärk hela dagen.


nej jag återkommer senare ikväll då jag ätit middag o tvättat klart :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback