Jag har ingen plan.

Kan du göra en åt mig?
Neej jag vet verkligen inte hur jag vill att framtiden ska se ut... Kan någon hjäla mig? Vet ju dock inom vilket område jag vill vara och jag tror att detta är rätt val. Alla säger att vi är spindeln i nätet och vem vill inte vara de?
Något nytt varje dag aldrig samma sak. De gillar vi. Nog för att jag älskar rutiner men jag kan lät bli trött på dom i de långa loppet. Men dock är jag en person som älskar att planera och ha god tid på mig. haha och de kanske man inte har här? hmm  ja ja jag får ta tag i planen senare. Nu kör vi bara. Bäst så.


Hade egentlingen stängt av datan och lagt mig för att sova men kunde inte riktigt koppla av så nu sitter jag här i mörkret och tittar på min något obäddade säng. den lockar mycket just nu! Jag kanske är lite trött iaf?


Ja ni de blev ju lite bilder i inlägget tidigare som ni ser? Och detta höjde mina besöks siffror betydligt. va några kort kan göra :0) Tack! Jag gillar att se resultat av de man gör. Och genom fler besökare kanske min blogg är intressantare? Vad vet jag.

Nu har jag verkligen updaterat den här bloggen idag. De blir ju så när man är ensam och verkligen inte orkar plugga mer och de är bara skit på tv. Men ni kanske uppskattar mina långa och något ointressanta inlägg. Borde förövrigt ta mer kort för att roa er. Då får jag ju bättre resultat på statistiken. ;)
Nej ni sängen var de. Känns sådär. Inte så trött. vet dock att jag är de imorgon. Sängen. Sängen här kommer jag NOG.

tack för allt den här helgen, dagen m.m Utan allt stöd hade de kanske varit kört. Som sagt:
Vänskap blir aldrig omordärnt


 här får ni en bild på min säng när den är bäddad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback