Jag kan inte riktigt få något gjort..

Jag lyckades få ihop lite tacos till mig. Men inte speciellt roligt att mumsa på ensam. Men något man får vänja sig vid skulle jag tro. Hmm. De är en nackdel. Men klart finns många fördelar också.
Dom håller på att fixa mitt kök så just nu har jag en masikn inkoplad i avloppet som låter varje ½ timme och ska tydligen göra de hela natten. De blir nog inte mycket till sömn och jag som är så trött. Fasiken.
Jag borde igentligen plugga hur mycket som helt men jag tycks inte komma någon vart hur mycket jag än försöker? Men jag tror jag kan de mest relivanta tills imorgon? Men vem nöjer sig med medel när kan nå toppen? Ha ha. Jag nöjer mig med medel just nu. Ögonen håller på att åka ihop och jag bara lääängtar tills kl slår 21.00 då ska jag äntligen se på tv... ett helt program! Som jag har längtat. Men först bör jag läsa lite. Men jag gör nog så att jag gå upp tidig imorgon och pluggar på bibloteket istället. Då vi inte börjar förns 11.15. Då kan man med andra ord plugga innan? eller hur?
Jobbigt att gå upp bara.

I Helgen får jag besök av några Gnesta bor! =0) Trevligt. ( hoppas bara maskinen är borta då! )
På fredag ska jag tvätt för första gången i tvättstuga. Aaahhh.. Lördag ska jag nog städa lite då dessa byggarbetare inte är renliga av sig :P
Och på Söndag fyller jag år som om jag inte sagt de tillräckligt? Förlåt mig jag är som ett barn. Men ja älskar den dagen.

2008 då vet vi vad som gäller tjejer? ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback