Jag tror på de här.

Okej idag var jag på föreläsningar i Linköping hela dagen. Sov därför hos moster Lena =0)
Började halv 9 och hade föreläsingar fram till 15.45!! Sen blir de campus buss hem så jag är hemma vid ungefär 17.30...Haha lagom jobbig dag. Så nu har jag ätit tonfisksallad och pluggat till nu. Jag gav upp nu! Tyckte jag var värd en paus. Har gjort en liten matlåda tills imorgon då jag verkligen måste börja tänka på min ekonomi. ! Ska imogon ringa en mäklare om en lägenhenhet.. :D  har pratat med hon som hyr den just nu. så hoppas nu att han kan medela något bra ! vore så mysigt med något eget och framför allt när hyran där är längre ä mitt rum jag har nu?! Fast de är klar el tillkommer ju. men jag tjänar kanske ändå på de? Vi ska räkna på de i helgen.
Åker hem på fredag för att kolla på tv och lite sånt smått och gott. skulle behöva en cykel också. ska se om vi har någon gammal hemma som kan få följa med mig ner. Så lördagen blir till att handla för fullt!! Sen söndag ska jag jobba. Har saknat jobbet. Så de ska bli lite roligt samtidigt som jag är i stort behov av pengar. Skulle också behöva en dos av tid. kan jag få de? Massor med plugg till nästa vecka... Tänkte ju vara plugg fri i helgen. :( Jag lyckas nog inte med de. Min helg är alltså fullt planerad redan! Ska såklart träffa mina undrbara vänner. eller så många jag hinner med. Madde har ju även kommit hem från thailand. Kanske borde ringa henne o höra hur hon har haft?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback