jag vet att jag är värd de.

Ja efter dessa två tok dagar så är jag verkligen värd en resa bort till solen i 2 veckor. Nog för att jag säger så för att ge mig gott samvete men o andra sidan tycker jag nog själv att de kan behövas om jag ska lyckas.
Som sagt "personen" från igår dök aldrig upp idag. Vilket kan vara både skönt o dåligt. Jag vet inte hur jag ska säga. Men nu måste jag möta de på torsdag istället. Hmm de är tur man drar hem till trygga Gnesta efter den dagen =0)
Idag satt vi med fältstudien precis hela dagen ända till 4:a? Otroligt va vi jobbade på. Har nu skickat ett utkast till handledaren för att få några synpunkter. Sen ska vi fila på de sista på torsdag.
Fredag då drar jag till solen och ska absolut inte bry mig om de här mer. Jag ska bara plugga till tentan för min egna del o skita i alla andra. Låter skönt :D  Nu är jag hos moster dom pysslar om mig och håller med mig. Men nu ska jag sova tidig dag imorgon då de är föreläsningar hela dagen. Och ikväll har jag inte heller orkat bry mig o plugget. Jag flyttar upp de till morgondagen då jag inget har planerat på kvällen. Eller jo GA såklart men inget mer alltså.
Sov gott kära ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback