Nu drar jag

till skolan måste bara ner i källaren och kasta min sopor. eftersom jag är borta nu i ja två dagar. Haha. som sagt helge är fullt planerad skulle behöva lite mer tid för jag har inte tid till allt. Typiskt. Ja ja får väl ta de nästa gång eller nästa år? Ja idag är hela skoldagen oplanerad. skulle mycket hellre vilja ha en planerad dag. Men men nytt folk o nya vänner blir de. eftersom vi hela tiden blir indelade i olika grupper hit o dit.. Men finns säkert en bra tanke bakom de hela. :0) Party i natt? eller lugn? Neej ni jag vet inte. Lutar åt party men kanske ett lungt party? om de nu är möjligt. Ja ja. ska iaf upp relativt tidigt imorgon för att spendera min tid på Ikea o Media market o rusta m.m haha måste billighets handla nu! sen ska jag bort vid 15,00 hem och fixasen iväg igen...Pust. de är livet. Nej nu drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback