O jag vet, jag är hopplöst svår ibland..

Ja nu har jag försökt att plugga lite. Har fått lite gjort ska väl försöka få ännu mer gjort nu. Går sådär :D
Inatt ringde de vid sådär 02.00 ? haha ett telefonsamtal av en person jag bara kan förnamet på. Inget mer! haha.men men trevligt de också. En annan gick ju och la sig vid 23.00 igår.  Vilket liv.
Idag har jag gjort av med pengar som jag vet att jag inte borde men jag kan inte hålla i dom när jag ser så mycket snyggt... Hittade dock ett par as snygga skor som kostade 1099 kr !! Jag lämna kvar dom i butiken och får drömma om dom istället. Varför var dom just tvungna o va så dyra? Jag kommer aldrig få dom ur mitt minne.
Men jag kompensera med att köpa ett par vita tyg skor, en gul t-tröja, en turkos tränings tröja o en svart huvtröja. :) jag intalar mig hela tiden att jag måste unna mig något. men när ska jag sluta att belöna mig för något jag aldrig gör klart. Jag måste fundera på de och strukturera min ekonomi nu. Inte för att den krisar nu. men den lär ju göra de senare. :P Blä!

Nu gör vi ett sista försök att bli klara med de där jädra arbetet. Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback