Oj

vart börjar vi?
Ska kolla på en lägenhet imorgon. Ja!
Köpt mig en helt ny tv. Ja!
Nej men helgen åkte jag hem köpte mig en tv festa gärnet i fredags. Oj!
Melodifestivalen lördag men nykter, hotellet ingen höjdare. Hämta mamma o pappa. Okej!
Jobba 8-15 seg som ett djur men mysigt på jobbet och pengar. Tack!


Jaa nu kommer jag inte åka hem förns 28 feb. Då vi drar till thailand i 2 veckor. :D Nästa helg fyllar jag år och detta blir mitt första år då mamma, pappa o Hanna inte kommer att fira mig. :( Men jag klarar mig.
efter thailand är man katt vakt som man brukar...

Just de jag skulle plugga nu de var så de låg till. Fasiken.
Tove o Sofia har drag till och blir borta lääääänge fick idag veta att dom mådde bra iaf =0) Tur!

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback