Om jag inte sagt de..

så säger jag de nu.
idag när jag gick långsamt hem från skolan eller vi får nog säga stan då jag var där och köpte en sladd til tv och mat. Men iaf då tänkte jag på Gnesta. Att ni mina vänner o familj kommer alltid stå mig närmast. de finns absolut ingen som kan ta er plats. Ni betyder så mycket mer än någon annan. =0) Nog kan man träffa nytt folk och få nya vänner, absolut de gör jag! Men ni finns alltid i mina tankar. Nu kanske man går och blir blödig här. Men jag kände att sanningen var tvungen att komma fram. Gnesta min hem, min trygga lilla stad är de mitt hem fortfarande? Eller är de ähr mitt hem nu? Gnesta kanske är något jag besöker och Norrköping är mitt hem. Hmm jag har nog inte riktigt fattat ännu. Ikväll eller snart ska jag gå iväg och kolla på en lägenhet jätte nära skolan och stan. Gick förbi tidigare idag en riktigt fint hus med en gård på baksidan.
Nu pluggar jag och för första gången kollar jag på tv här i mitt rum. :D Äntligen!
Neeeej nu måste jag verkligen laga middag och kila vidare och träffa mäklaren. =0)

Emma eftersom du tjatar så mycket ;)

Sängkläder ( brun, beige o vit )
Tandborst mugg
Tavlor
blommor
Knivar
prydnads saker =0) (Smått och gott allt möjligt)

de är lite iaf. Kommer säkert på mer... :P Aaa vilken apa jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback