Ro i land...

Förelsäsningar idag var väl sisådär viktiga tyckte jag. Jag o Carro gick inte på dom två sista då vi inte hade tid, lust eller kände att dom var nödvändiga. Vi tog tåget hem till Norrköping istället.
Jag handal lite mat på stan och köpte lite nödvändigheter till resan. Sen gick jag hem packa ner de jag ska ha med hem imorgon. Och nu har jag gjort klart allt plugg också. Ibland är man effektiv. :) Börjar få lite resfeber nu !!!
Har vattnat mina blommer väl nu eftersom dom får va ensam i nästan 3 veckor? Måste åka hit och vattna dom påskveckan. Då de är katter som gäller. Mysigt o få sova med dom. De längtar jag mest till. efter resan alltså o vännerna! =0) Var länge sen man träffa alla känns de som.. Börjar sakna nu!
Men snart..15 mars elelr vad????
O påsken såklart! ett måste


Har ni ännu inte sett P.s I love you så gör de... Gråt och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback