Snart får även jag..

lite vila. =0) bara 9 dagar kvar!
Nu har jag gjort ett bas pass till på friskis känns skönt. Men borde igentligen varit hemma och läst på massa tills imorgon. Men va fan.
Sen blev de hem och göra middag. Fiskpinnar, potatismos, moröter o remuladsås. Kan de bli bättre? Gjorde matlåda till morgondagen och planerar middag för hela helgen. Är grymt sugen på lax men de passar ju väldigt bra till helgen?! Lax får de bli.
nej nu är de pluggande till GA börjar då blir de en paus sen lite pytte lite plugg till innan jag går o sover. Kommer troligen att somna tidigar då jag ligger i sängen o kollar på tv o pluggar. Blir så när man inte äger en soffa.
Men som sagt 1april då blir de andra bullar.
Paradiset snart kommer jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback