Tänker nog...

köpa mig en film idag..haha. =0) Vaknar allt för tidigt på morgonen runt halv 9! Kan inte sova längre.. Pluggar lite. Går till stan handlar:
Tvättkorg
Kuddar
Väckarklocka
Batterier
Mat
Tvättmedel
Kort.
så får jag släppa allt hem, tungt men de blir min träning! :0)

Har börja komma på saker jag vill ha nu
Tavler
matta
överkast
sängbord
Tv

Hmmm de var nog allt just nu.
Igår var de trevligt.  Jessica o Michaela komm hit runt 7 vi beställde pizza och drack vin. Gick till trappan först var de dött men runt 12 var de fullt. Fick även se Jessicas nya rum. Mycket trevlig och gud så centralt.! haha än annan får ju vandra en bra bit...:P
Neej ni nu blir de mer plugg men först ska jag fixa en film till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback