Vänskap blir aldrig omordärnt.

Ja herregud idag har jag haft den värsta hemlängtan någonsin. Men nu är de över de var värst mitt på dagen då dom lämnade mig och åkte hem till underbara Gnesta. de trygga, lugna o vackra Gnesta :0). Men nu efter ett antal telefonsamtal och sms så känns de som om folk inte glömmer mig under tiden jag är borta. !

trodde aldrig så många skulle gratulera mig på min 21 årsdag. Hmm
sen kom Sofie i egen hög person och gratta mig. Hennes bror bor här ner så hon var på besök just idag.

Så hon svängde förbi och jag fick en blomma och toblerone :D

Kanske ska berätta att jag tidigare fick ett jätte fin fat, tanborte mugg, tvål hållare och sängkläder. Underbara vänner.
Farfar hade tydligen varit hemma hos mig på Lebro för att gratulera men jag var inte där. :/
Nu kollar jag på tv och läser en bok samtidigt.

Tog en liten paus bara för att roa er med lite skrivning. =0) allt för er mina trogna läsare.
Som sagt igår kom Emma, Bejan, Sara, Sebbe, Jocke, Victor, David o Sebbe hit. Lite trångt de var i mitt rum :P
Vi blåste upp madrasser över hela golvet och hade brottning sen gick vi vidare och åt pizza sen hem för melodifestivalen och mer brottning. Sne drog vi ut de  blev Hugos en liten rockbar. Vi kom inte in på Palace då de var 21? hmm konstig ålder att ha.
Vi kom hem vi halv tre efter en väldigt lång promenad o mat på vägen. Då la vi oss alla över allt och försökte sov. Jag sov bra! De som räknas ;)


Nu ringde min familj och gratulera mig! Hanna har skickat sms tidigare idag och mamma ringde imorse. trodde dock att pappa hade glömt bort de. Ha ha så jag skällde lite på honom. Men han påstod att han skulle ringa mig senare idag.

Ikväll ska jag äntligen få se I en annan de av Köping. sen ska jag nog ta o se en film och somna till. Imrogn blir de skolan på förmiddagen sen på eftermiddagen sitter jag nog kvar på biblioteket för att någon gång göra klart allt!!! De är ett måste.


Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback