Varför står de ssk?

Ja mamma frågade mig varför jag skrivit ssk på mina block..
- men Elin varför har du skrivit ssk? Borde du inte skriva något annat lag?
Haha men de är så att min utblidning heter just ssk... Man kan lätt tro att jag hejar på dom :P

Har idag fixa mitt bredband som ingår i hyran. O jäklar va fort de går. Visste inte att de var möjligt!
Idag var de skola vid 10 - 16.00 sen gick jag o handla mat o en kökskniv som jag märkte igår att jag saknade.
så idag blev de tonfisksallad. =0) Jag börjar bli ganska bra med maten iaf. Nu har jag även ordentlig frukost hemma. Vilket jag inte haft tidigare.. Fy!
Nu tänkte jag ta tag i pluggande för att slippa de till helgen. då ska jag leta tv o kanske en tavla? =0) haha Sitter nu här med mitt snabba internet o sladde är så lång att jag kan ha datan i sängen om jag vill. Lyx. äter lite godis och vidruvor i min tysta lya. Men som sagt jag trivs bättre för varje dag!

image677
Saknar såklart Lebro. Men de gör jag alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback