Vem torkar mina tårar?

Har nu varit på bio... P.s I love you. Kan vara en av dom bästa filmerna. Jag grät mig igenom hela bion tillsammans med alla andra.
de handlar om en gift tjej som förorar sin man i hjärntumör han visst att han skulle dö och har därför skrivit brev som hon får efter hans död. Och varje brev avslutas med P.s I love you.
Ni måste se den om ni är blödiga. Jag har aldrig gråtit så här mycket på en bio förut brukar alltid hålla tillbaka tårarna men nej idag gick de inte.
ja nu ska nog göra mig klar för sängen och kolla på tv. Imorgon ska jag inte ställa någon väckarklocka. Första gången på evigheter... Underbart.
nej nu ska jag fixa lite plats i mitt rum här så att mina vänner får lite plats att sova på iaf :D


Nästa så jagbörjar gråta bara genom att tänka på filmen. SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback