Vi träffades liksom på chans..

Du behöver aldrig mer vara rädd - Lasse Lindh

Alla mina rubriker har en menning. Kanske inte med texten men för mig.

Jag har tänkt på de.. Att första dagen träffade jag Jessica av en slump.  Hade jag inte satt mig brevid henne hade vi nog aldrig börjat talat. Sjuk vad ödet har stor makt.
Nu är de musik som spelas högt här hemma samtidigt som Jag ser på Let´s danc.. Men tvn började att lagga så jag gav upp och gick hit istället. Inte speciellt roligt ingen annan är ju inne? Fredag o helg alla är väl ute o super?

Men inte Hanna för hon har öroninflamation i båda örona.. Stackare.
Men alla andra liksom. Eller så gör dom säkert något annat. Bio brukar ju vara ganska intressant.
Jan - Olof ringde mig tidigare och kollade läget.. Ni vet han har ju ansvar över mig här i Östergötland. :0) Dom sköter de riktigt bra.
Sandra ringde mig senare.. Hon ska göra sitt sista frisör prov och behöver någon att klippa page på. och föna upp de alltså mycket volym. Ja men visst ställer man upp. =0) Jag har alltid velat göra något sådant. Nu får jag inte klippa mig till Maj då :P Men nu får jag ju upp de i en hårsvans så de är lungt.
Så de blir najs. Ingen bod alltså utan en page utan uppklipp.  Tufft. Har funderart på att klippa de blir helt enkelt perffa. ! Nu ska jag väl se klart på tv. Efter är ju Hjälp mitt favorit program. Tjooo.
Nu är jag sugen på vin eller öl.. :/ Man de får kanske bli på tisdag då vi ska supa tillde lite me gruppen förmodligen. sen blir de ju hela thailand då blir de ÖL, kall öl på stranden, sol, värme, bad o massage. :D Yeman hejsan!


Som sagt tidigar var jag på friskis. De regnade hela vägen dit och hem de håller på fortfarande. Skit väder. men åter till friskis super skönt att komma iväg o röra på sig.De är så lagom tempo likosm bara så man får något annat än rummet. :P När jag flyttar så får jag så nära till Friskis. Då blir jag säkert träningsnarkoman?! NOT!

Nej hoppas ni har en toppen fredag nu. ! Joppsen


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gör ont kan ja lova dig...

2008-02-22 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback