Ville du något?

Jaha här sitter man och har precis ätit två smörgåsar med smör o marmelad. :)
Tvn är igång och sängen är obäddad. Jag tänker inte bädda den idag. Kommer ligga o gosa i den mest hela dagen. Jag får inte gå ut då gör jag av med mina pengar!!! Ha ha
Jaha igår blev de lite party. Var hos en tjej innan ganska mycket tjejer inga killar. Var där till  00.00. Några blev fullare än andra. De är ju tur att vi sjuksystrarna finns till. Hjälpte några hem och drog vidare till Palace. Sjukt stort ställe. Men som sagt helgen innan löning så de var ju inte super mycket folk. Men defenitivt mer än vad jag är van vid. 3-4 dansgolv så vi dansa runt över allt. Som sagt igår lärde jag känna massa nytt folk. Bra! Sen fick jag även tag i den snyggaste solhatten nu tills på fredag. en Jägermaister fiskarhatt. Grymt. ha ha. Jag tog med den hem så den får ni nog se på mitt huvud när kort från Thailand kommer .
Nu ska göra de sista på arbetet, läsa lite, träna samt slappat. :)
Måste kanske medela att jag mår bra idag. Tog de ganska lungt igår. Lämnade väl Palace vid kvart över 2 så har jag ju en lååååååååååååång promenad hem. Var väl hemma runt 3. Somna så fort jag lagt mig.  Lite skrämmande att gå helt själv. Men som tur gick de fint.


Kraxis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback