2008 är här

Ett bra avslut på 2007 fick jag. Och 2008 blir bara bättre ryssligt bra början har jag!
Julen var toppen sen bara vidare till la fjälla för att fira in de nya året.
Fin stuga och underbara människor att fira med. ( några godingar var dock inte på plats, tro mig jag saknade er)
En vecka i fjällen med 8 tokiga ungdomar... Måste jag säga mer?

Sniffa salt
citron i ögat
Sjunga för grannarna
Springa runt på ett hotell
Spela Gitar hero med okända killar
Gå till en stuga där de sägs vara  fest men totalt dött? Vi går in iaf :P
Komentarer kommer dagligen. Komer dock inte på någon just nu.
SOVA =0)
Ramla på plan mark.
Ramla vid liften
Dra upp saker ur halsen
 Mycket mycket mer. Men kommer med tiden.
Jag bjuder idag på några bilder. ( fler en annan dag när jag kan ta från Emmas 550 bilder.)


  

   

  
  

Mer kommer absolut detta är bara ett smakprov på allt de goda!

Tack ni underbara för denna resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback