Besöks tid.

Hej!
Idag är jag hos moster i Linköping. Börjar tidigt här imorgon då passar de bra. Och de är skönt också för jag har ingen tv hemma hos mig ...:P Haha något man saknar ganska mycket vill jag säg. De ska fixas snart troligen. Men datr har jag vilket är tur. !! Bor numera i Norrköping i ett studentrum känns hel okej har bara bott i två dagar så synd o klaga. har fått de väldigt mysigt men ännu har jag inga tavlor så de ekar mycket.
Imorgon är de föreläsningar hela dagen lång till halv 5 eller något. sen ska jag med bussen hem till Norrköping och sen vandra dom där 15- 20 minuterna från bussen. sen är jag äntligen hemma. Ha ha. På Lördag är det dags för finsittning. Men vi fick inga biljetter till middagen men får nöja oss med festen. =0) så dom sitter vi nog hemma hos mig innan o äter kanske. Vi får se.Har förövrigt inte sett en människa i korridoren? Kanske bara jag som bor där. Har idag varit seriös och köpt två  böcker till utbildningen och igår köpte jag en. så nu jädrar blir de plugga av.
Har redan läst 1/3 i begreppen hälsa o hälsofrämjande. spännande va? =P Så nu ska jag väl ta och läsa lite till. Kommer ju missa två veckor på utbildningen eftersom jag drar till Thailand. de är där jag ska ha användning av dessa tre böcker har jag tänkt. Så de blir till att läsa hälso böcker på stranden. Men skönt iaf att jag fick följa med utan problem. sen om jag har tur när jag kommer hem är de "påsklov" Man kan ju hoppas för så mycekt vill man ju inte plugga i Thai. Påskveckan ska jag passa katterna. Casper, Figge o Sirius mys mys har man ingen egen katt får man hålla till godo med andras. Jag har turen att få passa dom i år igen.
Men nu ska jag läsa lite mer för att inte komma efter.

Tack o Hejsan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback