Bra, bättre, Bäst

Jaa bra början som jag sa tidigare. Dock kan jag inte ge er mer bilder just eftersom våran data har gått och dött.
Men som sagt så fort jag har återupplivat den bjuder jag på mer bilder. Nu sitter jag alltså framför pappas absolut segaste data. Sen har vi även en till men den har syster. Ingen av dom är snabba så man står hellre över.
Idag har jag iaf glada nyheter att dela med mig av. Igår var jag på Ikea med pappa var de tänkt  men jag fick gå runt själv. Köpte mig en säng (!) och annat smått och gått som kan behövas.  Men sängen va bästa  köpet. 
Efter de träffa jag hjärtat Madde som drar till Thailand i 3 veckor nu på söndag. Jag vill inte alls följa med, okej!
Fika och prata massa som bara vi gör. Ha de toppen nu på resan.
Idag fick jag de glada bekedet att jag kommit in på 2 skolor 2 olika linjer så nu måste jag till att välja. men jag är i stort sett säker på mitt val. Fick även ett erbjudande på en lägenhet eller delad lägenhet. Är  2:a plats så nu hoppas vi att jag får den. ! Jaa ni nu går de bra. Har packat lite saker och fixat på banken men fortfarande massa kvar att fixa. Blä. Tur man bara jobbar två dagar till sen ska jag bara fixa o trixa.

Tack för mig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback