de är nära nu.

otroligt nära.

Skulle var ledig hela veckan men ändrade planer blev de. Jobbar Måndag, tisdag o Onsdag.
men de gör inget... Jag får ändå inget gjort hemma. :P Och jag som har så mycket att göra.
Har börjat lite med allt men jag måste ju bli klar också. På söndag är dagen D! Jag har längtat länge efter den dagen men ändå är jag rädd och osäker. Varför? de är väl de här jag vill?
de blir bra tillslut de vet jag. Jag vill se hur framtiden förändras och ger mig nya möjligheter att utvecklas. Jag vill utvecklas jag vill göra något nytt spännande.
På onsdag tar jag förväl av jobbet också.
Idag har jag börjat packa alla mina saker. Inte änns en vecka har jag kvar. En underlig känsla i kroppen har jag. Nyfikenhet, spänning, oro, och på något konstigt vänster ensamhet?! 

Nej  nog med ältande om djupa tankar och svåra ord. Alla som känner mig bör veta att jag inte är en vidare djup person. eller föresten de kanske jag är nu när jag tänker efter. Beror kanske på situationen.   jag kanske är djupar än vad folk vet om mig.?

Nu bör jag sova för att orka med lite jobb imogron sen blir de mer fix o trix hemma och göra massa avslut på påbörjade saker som jag inte längre kan hålla igäng.


Så sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback