Det jag gör nu..

kan vara de bästa jag gör i mitt liv. Jag orkar verkligen inte mer nu. Jag är nöjd som de är. Tack!
Jag lämnar nu detta i hopp om att de bara kan bli bättre. bara ni inte glömmer att jag finns?  Kommer antagligen inte sova någonting i natt. Alllt är klart men ett pirr i magen finns ännu. Om ni ändå förstog. Jag gör detta för att jag vill, jag är trött på Gnesta. Ledesen att behöva säga de. Men de är ren fakta. Jag är inte trött på er mina vänner. Ni kommer för alltid finnas här och jag avgudar er av hela mitt hjärta. Men Gensta de är något för sig. Alltså väldigt speciellt. Något jag bara vill lämna just nu. Kommer emellan åt att gråta floder av skaknad av just Gnesta men de jag känner idag är en stor lättnad.   Mina 20 år här har varit upp o ner och något jag kommer minnas i 100 år tillbaka. fråga mig o jag minns vad ni vill. Men jag vill ha något nytt!! Något annat jag kan minnas. :0)
Jag tackar för allt under dessa 20 år ni min familj o vänner. Dessa år är inget jag glömmer.
Nu tar vi nya tag o ni besöker mig så som jag kommer besöka er.
Nu bör jag sova för att orka med morgondagen. Jag flyttar imorgon först till min moster i Linköping sen vidare.  Nej nu går jag och sover. Jag kan inte nog tacka er för året som varit kära vänner. Ni är allt.! Ni finns alltid närmas mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer sakna dig som en tok o de hoppas ja du vet. Men de kanske inte spelar någon roll... Vi kom nyss hem nu från att ha lämnat av dig o de första ja gjorde va o gå upp på ditt rum. Det är så tomt och ensamt redan nu! Jag vill bara att du ska veta att jag bryr mig, bara du berättade något för mig någongång.. de skulle bli så mkt lättare då! men de e upp till dig! Ha de toppen nu o ja önskar dig all lycka o att du får de bra i skolan! Kramar Lill syrran!

2008-01-20 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback