Jag frågar mig själv.

Har idag kollat på studentrummet jag ska ha nu. De var väl okej om jag säger så. De finns säkert värre betydligt värre. Har klart och tydligt bestämmt mig att jag inte vill bo där i tre år men nu till en början så duger de. Vill mycket hellre ha något eget. Men va tusan nu blir det de här! Tjoo. Hem imorgon för att packa allt. De finns ett bord, två stolar, en säng och en bokhylla de var allt som fanns. Så på söndag åker vi ner med fyllda bilar.=0) de går nog att göra stället mysigar än vad de var idag . :P Gick vilse i Norrköping när jag skulle gå till bussen idag så all min motion jag behöver har jag nu fått! Kom fram tillslut och hittade även rätt buss att ta hem. efter som vi nu i 8 veckor ska studera både i Linköping o Norrköping så har jag möjlighet att bo på båda ställena. Skönt för mig!
Imorgon ska jag vara i Norrköping vid halv nio vilket betyder att jag måste åka här ifrån 6.35!! så tidigt har jag inte gått upp på ett bra tag.
Så de blir ännu en helg i Gnesta ! Så lätt blir ni inte av med mig!!

Nej nu drar jag mina trötta ögon tillbaka o sover... =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback