Jag såg nyss att..

Håkan Hellström ska spela på Arenan i Stockholm! Låter som något jag bara måste gå på. 19 april tror jag rättare sagt de var. Biljetter släpps den 23 jan. Någon som kommer hänga på ticnet? =) Oo ja.
Jag är ju en hejare på att få biljetter där. Senast var väl Iron Maiden biljetterna då. Vilken lite konsert människa jag har blivit. förut hatade jag de och nu bokstavligen älskar jag de. finns nästan inget bättre. Inte för att jag varit på så många me jag ser fram emot 2008 som kommer bli ett musik år. Redan tok mycket planerat. Man ska va i tid.

Idag har jg varit duktig och tagit studielån.. Mindre skoj att betala tillbaka sen.. :/ Lagt bud på fler student rum. Prova klänningar till alla middagar. Diskat och städat. Ätit pizza i min ensamhet. ( jag vet, förlåt). Lockat min systers hår samt sett på två filmer. 28 dagar senare och The alibi eller något.... Den första var ett stort  ? haha ja du slutet fattade man ingenting av. 

Imorgon är de änligen fredag vilket betyder att de är väldigt nära. Vet inte vad helgen har att erbjuda men något ska vi nog kunna hitta på. =0)  sista helgen i Gnesta på ett tag nu. Nu är ni äntligen fria från mig ;) Ta vara på tiden och lev ut... men glöm mig ej! :P

Lyssnar på musik och funderar på att sova så man kommer upp i skaplig tid. Idag gick jag upp när klockan ringde utan att ställa om den. jag fick nog riktigt dåligt samvete när jag somnad igår.. Jag har inget på mitt schema imorgon så jag kanske ska strunta i alarmet...?! Jaa vi får se. Klockan är ju som sagt ganska mycket nu.

 Jaa allt är verkligen konstigt runt omkring ? en ända röra. Och inget värkar logiskt. Men de är säkert så här de ska va. Men lite skulle jag väl få ändra? bara någa små detaljer? =0) Men nej jag ska inte lägga mig i. Jag drar mig ur för alltid. Trodde aldrig jag skulle säga de men nu gör jag de. Vilket kan vara de bästa beslut jag tagit på väldigt många dagar... Tankarna kommer fortfarande cirkulera runt och jag kommer fundera ibland men nu har jag bestämmt mig. För alltid. Borde ta fler kloka beslut men de är ju så svårt att vara klok ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback