Jag tar steget rakt ut de bär eller brister.

Ännu en dag i skolan är avklarad.. :P Synd att räkna dagarna så här tidigt? Haha. Men imorgon är jag lektions fri men vilket betyder att jag ändå måste plugga. Men kan dock få lite sovmorgon. Och göra allt när jag känner för de. Idag hade jag ju turen att försova mig en timme! Fan tänkte jag men hann till skolan ändå. De blev frukost i farten och skippa duschen men tror ingen märkte de?! Hade på något vänster ställt om mobil klockan en timme? Så när jag vaknade hade jag två klockor så fick ringa mor min och fråga va den var. Tydligen var de inte armbands uret som stannat. Så jag fick gladeligen göra allt i super fart.  Slutade vid halv 5 sen hem o duscha. Åt pizza o gick på bio :0) Idag unnade jag mig en studiefri kväll. De är man värd ibland speciellt om man går till halv 5 omdagarna.
Som sagt nu är jag "ledig" i 3 dagar. Ska väl plugga en hel del har väl en sådär 5 böcker som jag borde läsa.. Haha så jag har ju lite att göra. Men sen ska jag kolla på tv måste verkligen köpa en. Imorgon sover jag hos moster för att vara slippa vara så ensam. haha. Eller kanske bara för att jag trivs där...
På Lördag ska vi vara några som äter här hemma hos mig sen ska vi på fest eller finsittning som de heter med vackrare ord. Får väl se hur de är.. Blir ju en lång promenad hem sen. Ja ja de är de värt. Neeej borde kanske sova för jag kan inte sova hur länge som helst. Har många böcker att plöja mig igenom.

Måste även tack alla som hör av sig och undrar hur allt är m.m De värmer i mitt hjärta speciellt när jag är ensam. Veta att ni alltid finns där!  Mamma o Hanna ringer ju varje dag och hör hur de är.. Igår hörde även Emma o Helena av sig och jag blir så glad! Ni är Bäst.allihop =0)  Men som sagt jag är inte långt bort!
Ni är värda mer än guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback