Sofia vad gör du?

Jaha som sagt hemma den här helgen för att få med mig allt ner. Ska väl snart åka =0) Men först lite plugg blir de.
Igår var de lite fest. Först hos E o V som vanligt vidare ut i Södertälje. Riktigt roligt den här gången.!  Kommer inte hinna träffa Sofia nu på ett bra tag. Hån åker bort i tre månader så först i maj kommer vi ses. :( Hmmm. Så de var lite Hej då fest kan man säga. Men  sen att jag inte fick säga Hej då till henne är en annan gåta. :P Sjöng singstar och jag förlora bara först sen äntligen vann jag. Tur va de! alla ska inte veta att jag är kass på de.
Nu ska jag plugga vidare på stress sen äta och åka. Sen imorgon är de full fart som vanligt.  Undra om man orkar tre år? Ha ha
Snart fyller man år också. Glöm inte vad jag sagt om de alla ni =0)

Heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback