The coldest heart - The Classic Crime

Jag var duktig och tog med mig datan upp nu när timmen är slagen och de är dags för mig att sova. Bara för att man idag var seriös och tog med den upp så kommer inga tankar, inga funderingar. Absolut ingenting!
de är ju typiskt när man vill skriva något som ni sent kommer glömma eller aldrig kommer kunna slita er ifrån.
 Jag ville skriva något som intresserd, fångade er intresse med storm något ni sent skulle glömma. Nu sitter jag här i min säng lyssnar på musik och tittar på allt som igentlingen skulle behövas göras. Men jag har ingen ork.

Eller jag intalar mig hela tiden att jag inte behöver göra de just nu och att jag inte alls har mycket kvar. Men så fort jag har bytt om och ska gå och sova får jag panik. Hur ska jag hinna? Sen imorgon har jag glömt allt som jag behövde göra och jag trycker av väckarklockan utan att gå upp. Jag sover kanske 1,2 eller varför inte 3 timmar längre än vad jag hade tänkt mig dagen innan. Jag går upp och drabbas av panik och får en lätt ångest och blir därför helt förlamad att kunna göra något. Efter ett bra tag tar jag tag i mig rycker upp mig själv. skulle bara vilja att någon motiverade mig. Jag motiverar mig själv just nu för att jag vill verkligen de här. Men svårt att hålla i alla trådar själv. För mycket ansvar.  Men jag vet också att ingen annan gör de åt mig. Tur är säkert de. Men de är bara så jobbigt ibland.


Min kväll har jag spenderat med Emma med att äta fruktsallad och se på film.  =0) Träffa även på Sofia en sväng tidigare idag.

Neej jag ger upp de här med djupa tankar och funderingar i detta inlägg. Nu blev de mest bara blaj och onödig fakta om min vardag. Men snart blir de annorlunda.
Och detta får fungera som en dagbok för er här hemma. Jag lovar att updatera så ofta jag kan eller så ofta jag har något intressant att skriva om.
Om jag har tur läser iaf min familj. Ha ha och de uppskattar jag! Tro inget annat.! Kan ju hopas på någon enstaka  vän också. =0)

Mega krax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback