Vi är lördagens änglar...

Hej!
Jag trivs, har skoj och så vidare..
de är så mycket just nu föreläsning här och basgrupps arbete där. fram o tilbaka mellan städer..
Just nu läser jag både i Norrköping o Linköping ska göra de i 8 veckor. Men bussen emellan är grattis men tar 45 min.. Idag hade jag tre föreläsningar om hälsa. Vi går en kurs som kallas HEL 1 alltså hälsa, etik o lörande tillsammans med alla "nollor" så alltså sjuksköterskor, läkare, arbetsterapefter, sjukgymnaster ja de var nog alla.
Indelade i olika storgrupper som i sin del är delade i fyra små grupper. Blandat folk från alla utblidningar. Jag lär ju känna nytt folk iaf =0) Men lite rörigt blir de med alla nya namn.
Har idag varit på en middag på sjukhuset de bjöds på tacos och musikunderhållning. Men imorgon ska jag upp tidigt för att dra vidare til Norrköping tidigt som tusan för att ha basgruppsträff sen lunch, rundvandring på bibloteket och sen ska jag hämta nyckeln till min lya !! Ja de är sant jag fick ett studentrum idag med pentry. Men har absolut ingen aning om hur de ser ut. de vissar sig imorgon. Ska flytta in till helgen. Hem och hämta allt jag behöver nu då. + att jag ska lämna tillbaka bilen till Hanna kanske ;) Har ju haft lyx nu med bil och allt.
Har ännu inte fått någon större hemlängtan men kanske bara för att de är så mycket precis hela tiden. Klar jag saknar min familj o vänner men de kommer ja alltid att göra.
Neeej ni nu måste jag läsa allt jag ska ha läst till imorgon. Här är de stenhårt med start första veckan.

Hur ska man orka med alla kvälls aktiviteter?

Nej god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback