Det var ett tag sen..

de gick så här bra.
Allt känns bra nu. Har precis fått reda på att jag klarat hela terminen. Alla tentor är fixade och jag är 30 hp rikare... En termin över bara 5 kvar. Tiden går fort. På tik för fort.
Hur ska jag hinna allt jag vill? Vill inte vara 30 och fråga: Vad gjorde jag med mitt liv?. ´Nej jag ska vakna upp o vetat att jag gjort något. Saker jag alltid kommer minnas.

Ja men okej saker går bra o jag trivs. Skolan är klar o jag har sommarlov. Ska jobba ihop pengar o bara njuta.
Hultsfred var i helgen. 5 tjejer. O vi hade skoj men frös näst intill ihjäl varje natt. Men vi överlevde o är hemma nu.
Jaa de var bra!
The courteeners bra band jag inte ens visste fanns. Tips. Nu är de midsommar nästa.

Tacki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback