Halvhjärtat

Idag har jag jobbat efter 4 timmars sömn. tittat på film med tjejerna hos Emma. Vilket alltid är trevligt.


MAn ska aldrig ge sig ur något halvhjärtat. Ska de va så ska de va på riktigt.
Du lär dig med tiden att förstå.

Igår fick jag ett ögonblick då jag insåg att jag faktiskt börjar bli äldre. Jag kände mig vuxen för första gången. Skönt att få ett sådan ögonblick o inse att jag faktiskt kommer klara mig.
Idag har mitt självförstroende stigit och jag tror på mig själv. De här kommer verkligen att gå vägen! De gör de! =0) Det gör mig lycklig och jag kan nu se min framtid framför mig. De finns vissa oklarhet såklart men jag vet vad jag vill och jag ska lyckas. !!!

Värt ett besök : parlorobling.blogg.se
Min kära väns smycken som hon gör. Ta en titt o beställ något fint till dig, mig, hon, han eller vem som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback