den är underbar

jaaaa min nya lägenhet är perfekt för mig... Jag trivs redan o jag har precis fått allt klart. eller de är klart några små saker måste jag investera i...

Tavlor
bord
soffa
tvbänk
skoställ
blommor
nyckelskåp
hållare till tv
lampor

men sen är de prima...Jaa har kommer jag trivas.
Min nya säng ska jag sova i natt. =0)
Mina kusiner o deras polare har lånat mitt rum för dom ska festa här idag. ladda inför fotbollen imorgon ni vet. Djurgården - Norrköping.

Jaa jag ska nog vila mig lite sen fixa mig o dra vidare.. de blir trappan ikväll. :) 
Idag var let´s dance i köpcentrumet så kollade lite på dom !
 men oj vad jag trivs. Ni måste nog komma och hälsa på mig för att förstå.
Jag ska ut o inhandla lite mat nu.

tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback