Did we meet on a plane in Ecuador?

Ja precis den fråga fick jag idag av en kille på facebook. Ha Ha. Jaa men vad jag vet har jag inte åkt med något plan till ecuador på senaste tiden.. Kanske har jag en tvillingsjäl ute i världen. !?

Min granne har fest och ja jag hör de och skulle kunna ha fest själv på hans musik.! Men han var snäll han bjöd in mig och sa att han skulle ha fest ikväll. De är ju sista kvällen i rummet. Imorgon blir de nya lägenheten. Yeah.
Har kollat på Let´s dance med Pärnilla. Vilken tur att Tina tog hem de. Tänkte försöka att sova lite nu trots all musik. Imorgon lutar de åt att bli utgång.. Hoppas på de iaf. Förmodligen trappan men de gör inget. Billigt där.! allt i baren 20 kr ;) Vem tackar nej när man är fattig som jag?
För som sagt nästa helg blir de nog väldigt lugnt. Jobbar ju lördag natt. Garanterat lugnt då.

Fick tidigare en låt med Hästpojken och någon timme senare fick jag ett mail om att han kommer till Linköping. Vilket sammanträffande. Eller vad?

Nu har dom visst någon form av battel där inne? Hoppas dom ska gå vidare...

Vi hörs väl snart? =0) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback