Elino..

Igår var en spontan kväll och sådana kvällar är ofta roliga. Man ska inte planera för mycket.
Jag satt hemma här i huset där jag bor just nu åt en tonfisksallass som jag gjort själv. Förhand ;) Åter till kvällen skit i salladen, som förövrigt var ganska god lite mycket lök. Jag spenderade min dötid vid datan och lyssna på härlig musik. Robbie Williams - King of the bongo ganska skön låt. Men Emmet ringer vi nio och hör om jag kan vara klar till halv 10.. Vi drar ut. Jag blir klar något fixat iaf. Håmtar upp alla brudar full bil. Tur Bejans pappa lånar ut sin lite större bil då vi hört att de var poliskontroll påvägen. Men vi lyckade misssa alla dom. Drick, drick, drick och så massa slager. Vidare hem till T för lite förkrök. Häver i ioss lite o drar til TK ganska lamt med folk där.. Men vad gör de när man umgås med folk man gillar? Vi dansa två låtar kändes de som sen var kvällen slut? Vi drog till kebaben och mumsa.
Åkte hem och var hemma vid 4. Slockna som en stock och allt ligger utslängt på golvet.. Måste kanske städa.
Både Kasper o Figge sov hos mig i natt också vi låg o drog oss till 11. Hur skönt är inte de? Vanligt viss brukar dom vilja ha mat vid 5.. Not to day.

Fixa sig kanske för att träffa Helena o Sofie =0) Sen ser vi vart kvällen tar vägen.. Lång ledig!

Krox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback