En dag kommer du att krossas

Ja har nog kommit fram till att jag är en ensamvarg :P Jag behöver tid för mig själv för att förstå för att fatta. Är jag trög? Eller jag kanske bara trivs med de.
Tror nu inte att jag hatar att vara med människor. För de om något älskar jag mer än allt annat. Människor! Mmm.. De jag menar är bara att jag utöver all kontakt med underbara människor behöver tid för mig själv. de gör inget att vara ensam en dag.
Idag gick jag till skolan med Pärnilla för att plugga lite. Vi hitta lite information iaf. Sen komm jannie och de blev mest än massa prat. haha. Vi åt lunch i 2 timmar sen gav vi upp pluggandet. Jag gick hem o somna i sängen gick upp o börja tvätta. Nu är tvätten klart. Men min lampa har gått sönder o jag når inte för att byta den.. Jag sitter här i mörkret o ska läsa igenom lite omvårdnadsteorier.. Imorgon är jag ledig igen. Jag behöver ett jobb. Pengar behövs allt. Men nästa vecka är de nästan fullt upp hela veckan..
Nej vill jag bli de här är de bäst att jag börjar plugga nu!! Elin bli något nu! Ja Ja ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback