För sent för Edelweiss - Håkan Hellström

Ja hemma efter två veckor i solen. Skönt att va hemma, skönt o vara borta.
Nu drar skolan igång men börjar soft med 3 dagar =) sen påsk och ledigt.

Men som sagt har haft de toppen härligt med sol varje dag och runt 40 grader. Solat, badat, zoo, elefanter, forspaddling och vattenfall.... Några av sakerna vi gjort/ besökt.
Massa kort har jag tagit sådom kommer väl senare..
Nu är jag kattvakt och känner att de är väldigt tyst? Måste dra igång något livligt. ögonlocken är tunga o jag bör nog gå o sova nu. Ska köra till Norrköping imorgon.. Skolan! sen hem för att ge katterna middag. Ledig på tisdag =0)
Jaa som sagt snart kommer Håkan nya album och de är något som jag ska inhandla även om plånboken ekar. Jag måste ha! =0)
Men som sagt min plånbok skriker just nu.. och värre bli de. då de är massa saker jag bör inhandla till mitt nya hem :) man vill ju att de ska vara perfekt!
Neej nu sitter jag o sover snart... så god natt kära ni!

Ibland känns de lite tyngre än vanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback