Jag har ett fel...

Tiden tycks bara försvinna. Och jag görabsolut inget vettigt av den. Jag ska städa. VAd gör jag? Sitter vi datan o glor på ingenting bara massa strunt. Jag skulle städa men snart är tiden förbi och jag ska vara hos min farbror och äta påskmat med min kusiner. Trevligt att träffa dom igen =0)
Igår drack jag. Igen. Fan de är inte bra för min kropp. Tar de dock lungt med drickande. Blir aldrig förmycket.Utan lagom eller för lite ;) Madde o Helena spendera kvällen här. M:et o jag fick i oss 6 baccardi och en vin tillsammans.. Som sagt lagom ;) Sen kom H, B o E och vi prata massa skvaller. Alltid roligt! Sen gick vi vidare mend där dog de ut och Madde o jag gick hem o sov här. Nu idag har jag gjort... Inget! Lämnat mina väskor hemma o köpt ännu en flaska vin. Jag dricker nog´idag mé. Tusan. Men man är bara ungen en gång. Passa på.
idag ska jag sova hos Mamma o Pappa tror jag.. Om jag kommer hem. De löser sig alltid.
Städa var de! Tack för mig .

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback