Jag har faktiskt gjort lite som jag skulle.

Ja som sagt jag har puggar lite. Men hade tv igång samtidigt så de blev lite halv gjort. Nu ska jag ta o stänga av tv o läsa klart de sista kapitlet för att senare sova.. Med mitt duntäcke som jag saknat så länge!!!
De är fortfarande sjukt mycket snö här ute o bilar är helt insnöade. dom kommer nog ingen vart med bilarna. de är nog svårt för er att förstå hur mycket snö de egentlingen är här. Gnesta har inte haft snö i vinter om vi jämför med de här. Är inte de här längre ner i landet? Mot den varmare delen? Bör inte snön hålla sig upp i Norrland o blommerna bör titta fram här och jag kan äntligen få köpa mig en ny vårjacka =0)
Den här månaden är der verkligen knapert med pengar då jag idag betalade två hyror. Alltså drogs 5000 bara sådär. Häääärligt för oss som lever på lån. Tänk att allt ska vara så otroligt dyrt. De blir att leva på pasta hela månaden då jag redan månaden innan laddat upp med två paket för att klara denna otroligt fattiga månad. Men mamma sa idag att jag absolut inte ska snåla på maten ;) Hon bjuder hellre på mat då. Tack!
I allt man gör går pengar åt och de är jobbigt. Jag vill ju ha nya skor o en vårjacka som sagt. Jag funderar på att köpa dessa underbara skor. Jag har tittat på dom i 2 månader o drömt mig bort.
Kanske kan man unna sig dom bara för att de är snö ut? ha ha. Nej de var dåligt. Då kan jag ju inte använda dom? de är ju vårskor.
Som tur är får jag en liten lön !! då jag jobbat 7 timmar en söndag. Jag behöver mer jobb tack! Så länge man är ung orkar man ju. Jag har iaf sommar jobb. Tack o lov för de.
Snart är de dags för Håkan. de blir grymt! Imorgon släpper han sin skiva o jag måste få tag på den...Ja Ja JAAAAAA! Måste! har ikväll bara slängt i mig lite kräm då jag inte orkade släppa hem mer mat. Tänkte först äta på donken men jag verkligen inte sugen. otroligt för att vara jag. =/ Är något fel? :D

   

  

  


Här kommer som jag lovat några bilder till från Thailand. Men jag har mer så var lugna.

Några fårgar? vari nte rädda för att ställa dom ! Bara roligt. :D

Bilder ger mer resultat på statestiken därför drar vi ut på de  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback