Jag har hört att ska bli vår. Men jag vet inte om jag tror på de längre.

Ja som sagt idag har jag färgat håret hos Sandra o hon har fixat lite inför hennes frisör prov. =)
Åkte hem plugga lite o träffa Malin. Sen tog jag tåget mot Norrköping. Jag hade en ganska tung väska med mig men de var ju hjulp på tänkte jag.
De var ett byte i katrineholm då fick jag bära på väskan som var otroligt tung...Sen när tåget väl stannar i Norrköping o jag hoppar av ser jag till min förtvivlan att här är de fan mer vinter än vad jag har haft på 3 år! De var nästa nmer snö här än i fjällen. Runt 2-3 dm. Kul! Men jag tänkte ändå att de lär ju gå o dra väskan ändå eftersom dom plogar. Men nej här vet dom inte vad plog är. Jag har dragit min väska 4 km i 3 dm djupsnö. Jag var ju tvungen att köpa frukost och lite kräm nu till kvällen. Nu sitter jag här med ont i kroppen och ska ta tag i pluggandet.  Resten av veckan ska jag packa ner allt i mitt lilla rum o vänta på att mamma o pappa kommer ner med min nya säng.
Ja för den som vill ha vinter kan alltid komma o hälsa på mig för här har vi en riktig vinter i slutet av MARS!! Ge er. jag vill ha vår.

Tack för de.

Kommentarer
Postat av: LINN ANDERSSON

nej precis..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback